תכשירים טבעיים לשמירת היגיינת ואסתטיקת הגוף

 
כל אדם מעוניין שגופו יהיה ההיגייני והאסתטי ביותר. הבעיה היא שלמעט מספר מצומצם מאד של אנשים שניחנו בשלמות מכף רגל ועד ראש, כמעט כל אדם צריך להשתמש בתכשירים שונים להגשמת מטרה חשובה זו. היות ומדובר על מראה הגוף שלנו, ולרוב גם על הבריאות שלו, ברור מדוע לא ניתן להתפשר בבחירת התכשירים בהם נעשה שימוש. המאמר הנוכחי מתייחס למספר פתרונות טבעיים מומלצים מאד.

מגוון עצום של תכשירים

 
החדשות הטובות הן שכאשר מתייחסים לנושא, אפשר להבחין בהרבה מאד מוצרי קוסמטיקה וטיפוח אשר עשויים בעיקר, או באופן מלא, ממרכיבים טבעיים. ממש על קצה המזלג, הכוונה לסבונים, קרמים, מסיכות, שמנים, סרומים, תכשירים לניקוי העור ולשיפור מצב האלסטיות שלו, מוצרי איפור – והרשימה עוד ארוכה. כל אחד מהמוצרים האלו מגיע במגוון וריאציות, כאשר כל אחד מהם מיועד לצרכים שונים (למשל, העלמת קמטים או התמודדות עם בעיות עור) או אפילו מתאים מראש לאוכלוסיות מוגדרות.
 
 
המכנה המשותף לכל המוצרים האלה, כאמור, היא העובדה שהרכיבים בהם הם טבעיים. זאת, להבדיל משאר התכשירים התעשייתיים, אשר רבים מהם כוללים כימיקלים, תוספים משמרים ושלל “הפתעות” שליליות. הגם שחלק מרכיבים אלו עשויים לסייע לעור בטווח הקצר, הרי שלאורך הזמן השימוש בהם אינו מומלץ: התכשירים התעשייתיים אינם בטוחים בכל מאת האחוזים וכוללים בתוכם אי אילו תופעות לוואי. מנגד, בהתבססות על התכשירים הטבעיים אין למעשה שום סיכון, כאשר גם ההתאמה שלהם למאפייני האדם ולצרכיו הופכת לפשוטה יותר.

המקרה החשוב של הסרת שיער טבעית

 
הסרת שיער היא צורך של לא מעט אנשים – בעיקר נשים, אבל ממש לא רק – כאשר ידוע כיום כי גוף חלק הוא נאה ומרשים יותר. הרצון היחידי, בהמשך לכך, הוא להסרת שיער מהירה, יעילה עם מינימום אי נוחות. דרך מומלצת לבצע הסרת שיער ללא כאבים היא באמצעות תכשירים טבעיים שונים, ביניהם ניתן להצביע על שימוש בתערובת של שמן עץ התה, שמן אורגנו ועוד. גם כשזה נוגע לפתרונות המקובלים יותר, דוגמת שעווה, ניתן למצוא וריאציות טבעיות שלהם: למשל, שעוות טבעיות המבוססות על דבש או פסיפלורה.
 
 
כמובן שגם כשזה נוגע להרגלי התזונה, אלה חייבים להיות מוקפדים – גם מכיוון שהם משפיעים על בריאות השיער ואופן הצמיחה שלו. מומלץ לצרוך מאכלים אשר עתירים בויטמין B6 או ויטמין E, אשר מסייעים להקטין בפועל את צמיחת השיער, ולהימנע ככל האפשר ממוצרי מזון הכוללים אינדקס גליקמי הנחשב לגבוה.

לעוד פוסטים שאולי יעניינו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *